Cu ocazia circuitului Grand Prix din China, Shanghai, ce va avea loc weekendul acesta, pe 12 aprilie, Scuderia Ferrari va utiliza uleiul pentru motor Shell Helix Ultra cu tehnologia Pure Plus.

Acest ulei ultraperformant este produs prin intermediul unei tehnologii unice ce foloseşte gazele naturale, în loc de ţiţei, oferind astfel o formula excelentă de ulei ce permite curăţarea şi protecţia motorului. Acest lucru înseamnă că automobilul înscris în cursa va avea o eficienţă mai mare.

Helix_2015_ro

Noile uleiuri de motor pot fi folosite de catre şoferii de pretutindeni, fiind prezent în întreaga lume. Tehnologia Shell Pure Plus este un proces „gas-to-liquid” (GTL) revoluţionar, dezvoltat în peste 40 de ani de cercetare şi este produs în  Quatar, în prezent cea mai mare sursa de GTL din lume. După trei ani de teste intense, această nouă formula Shell Helix Ultra pentru curse este disponibilă pentru a fi utilizată de noul motor  Ferrari V6 pe un circuit Formla 1.

Guy Lovett, director de tehnologie Shell Formula One, declară: “Motorul monopostului SF15-T depăşeşte nivelul de 600 cai-putere, iar turbocompresorul, care atinge turaţii de până la 2000 rotaţii per secundă, poate funcţiona la temperaturi care ajung şi la 1000oC. Noul ulei trebuie să facă faţă acestor condiţii, dar în acelaşi timp va atinge şi un nivel de protecţie pentru a se depăşi durata de viaţă a motorului – de peste 4.000 de kilometri -, ţinând cont că fiecare pilot are alocate doar patru motoare pentru tot sezonul. În mediul unui motor de Formula 1, cu temperaturi ridicate şi stres ridicat, uleiul potrivit pentru motor poate furniza un avantaj decisiv”.

Disponibil pentru şoferii din lumea întreagă, Shell Helix Ultra cu tehnologie PurePlus este un ulei pentru motor full sintetic, realizat din gaze naturale, care furnizează un nivel mai mare de curăţare şi protecţie decât a avut Shell Helix Ultra vreodată..

Foto: freepik