Prestigioasa revista Forbes a intocmit un top 100 al celor mai populare si valoroase branduri din lume. Acesta nu include numai branduri auto, insa de data aceasta se pare ca si unele marci din industria automobilelor s-au strecutrat in acest top. Aici sunt incluse brandurile care genereaza suficiente castiguri in industrii in care imaginea brandului joaca cel mai important rol.
Fara nicio surpriza, locul 1 este ocupat de gigantul Apple, urmat de Google si Microsoft.
Totusi, printre primele pozitii s-au strecurat si brandurile auto cele mai cunoscute: pe locul 6 se afla Toyota, cu o valoare de brand de 42,1 miliarde de dolari.
Iar in top 25 se mai afla si BMW (locul 14) cu o valoare de brand de 28,8 miliarde de dolari, urmat pe locul 20 de Mercedes-Benz cu o valoare de brand de 26 de miliarde de dolari. Pe locul 23 s-a clasat Honda, cu un brand ce ar valora 25,2 miliarde de dolari.
Foto: freepik