Menu

Shell Rimula R5 LE

Shell Rimula R5 LE

Emisii reduse și economisirea carburantului

Indiferent de cât calde, reci, abrupte, murdare, noroioase sau prelungite sunt operațiunile dumneavoastră trebuie să știți că uleiul dumneavoastră vă va proteja motorul în orice condiții.
Protecția Activă a uleiurilor Shell Rimula pentru motoare diesel cu regim greu de lucru funcționează neabătut în trei zone critice:

  1. Controlul acidității – aditivii cu performanța bine-cunoscută ajută la protejarea împotriva coroziunii cauzate de acizi formați în urma arderii carburantului.
  2. Controlul depunerilor – ajută la menținerea motorului curat pentru o performanță consistentă și o durată de viață lungă.
  3. Controlul uzurii– menține despărțite suprafețele de metal care se mișcă în motor pentru un motor cu o durată de viață lungă

Shell Rimula R5 LE reprezintă un ulei inovativ pentru motoarele cu regim greu de lucru, creat pentru a proteja împotriva unui interval complet de presiuni și temperaturi care se regăsește la  motoarele moderne. Acest lucru îl face să fie o alegere ideală pentru operatorii de vehicule cu regim greu de lucru rutier și non-rutier.
Creat pentru a facilita economisirea carburantului, o capacitate extinsă de evacuare, o curățenie avansată a motorului și o protecție excelentă împotriva uzurii, Shell Rimula R5 LE îndeplinește specificațiile API CJ-4 pentru o compatibilitate crescută cu sistemele actuale de control a evacuării emisiilor.

Putere de protecție

Shell Rimula R5 LE este un lubrifiant semi-sintetic care folosește o tehnologie unică care se adaptează chimic și fizic pentru a îndeplini cerințele în schimbare ale motoarelor dumneavoastră. Combinația dintre uleiuri de bază sintetice și convenționale și componente aditive avansate oferă o protecție excelentă, chiar și la temperaturi scăzute atunci când proprietățile avansate de circulare la rece ajută la protejarea motorului dumneavoastră împotriva uzurii.
Shell Rimula R5 LE este creat pentru a îmbunătăți performanța uleiului, a oferi o circulare la temperaturi scăzute îmbunătățită și pentru a furniza o formulă “Low-SAPS” avansată care ajută la controlul blocării sau contaminării dispozitivelor de evacuare folosite în etapa de după tratament.

Specificații și aprobări

Poziția de lider în privința tehnologiei
Shell Lubricants se află printre primii care oferă lubrifianți sintetici cu grad de vâscozitate SAE 10W-30 și SAE 10W-40 care îndeplinesc la nivel global unele dintre cele mai stricte specificații de ulei pentru motoarele cu regim greu de lucru, precum API CJ-4, ACEA E9, și Volvo VDS-4. Shell Lubricants se angajează să fie un lider tehnic în inovarea produselor de ulei pentru motoarele cu regim greu de lucru.

Beneficiile economisirii de carburant
Shell Lubricants continuă să fie un lider în dezvoltarea lubrifianților de îmbunătățire a economisirii de carburant, facilitând economisiri reale de carburant care pot ajuta la reducerea costurilor de operare și întreținere. În 2009, am realizat un studiu la scară mare asupra camioanelor de greutate medie bazat pe șabloane de oraș și autostradă.
Utilizarea Shell Rimula R5 LE cu grad de vâscozitate 10W-30 a demonstrat o economisire a carburantului de până la 1.6% la camioanele de greutate medie (în trafic de autostradă, în comparație cu uleiul convențional de motor SAE 15W-40).

Optimizarea intervalelor de evacuare a uleiului
Shell Rimula R5 LE oferă protecție împotriva acumulării de acizi care pot contribui la uzarea corozivă, așa cum a fost demonstrat prin creșterea Indicelui de Aciditate Totală (IAT) și a coroziunii bornelor in câteva teste asupra motoarelor din industria standard. Controlând creșterea IAT, Shell Rimula R5 LE poate ajuta proprietarii de echipament să optimizeze intervalele de evacuare a uleiului.
A fost demonstrat că Shell Rimula R5 LE 10W-30 reduce mai bine indicele de aciditate totală (IAT) atunci când a fost comparat cu formula convențională CJ-4 SAE 10W-30 în cazul Mack T-12 și Cummins ISM.

Performanța la temperaturi scăzute
În climatele de iarnă aspră, utilizarea Shell Rimula R5 LE 10W-30 sau 10W-40 poate ajuta la protejarea durabilității demarorului și bateriei dumneavoastră și poate ajuta motorul dumneavoastră să pornească mai ușor decât cu un produs cu un grad de vâscozitate 15W-40.

Protecția împotriva uzurii/ Controlul depunerilor
Shell Rimula R5 LE oferă un control excelent al uzurii, în special în prevenirea netezirii alezajului din cămășile cilindrilor– o problema ce poate duce la pierderea linilor fine honuite din fabricație, ducând la o uzură excesivă a cămășii cilindrului și creșterea consumului de ulei.
Controlul gradului de netezire al alezajului poate fi măsurat prin testele stricte Volvo D-12D asupra motoarelor.
Așa cum a fost demonstrat, Shell Rimula R5 LE face un lucru excelent în acest test asupra motoarelor controlând gradul de netezire al alezajului, la un nivel de performanță comparabil cu cel al produselor cu un grad de vâscozitate 15W-40.
Shell Rimula R5 LE oferă de asemenea un control al uzurii și depunerilor pentru a vă proteja cele mai critice componente ale motorului dumneavoastră. O uzură excesivă a lobilor și tachetelor camei poate duce la o pierdere a puterii și creștere a emisiilor de motor. Controlul uzurii în componentele supapelor este măsurat în testul Mercedes-Benz OM-646 LA asupra motoarelor. Așa cum este prezentat în imagini, după funcționarea timp de 300 de ore folosind Rimula R5 LE 10W-30 s-a înregistrat o uzură inimă a arborelui cu came.

Controlul curățeniei și a depunerilor
Shell Rimula R5 LE oferă un control excepțional al depunerilor pe piston, depășind nivelele de performanță pentru controlul curățeniei pistonului în testul OM-501 LA asupra motoarelor – unul dintre cele mai riguroase teste din industrie. Depunerile în exces pe piston pot duce la netezirea alezajului și uzura prin frecare a cămășilor cilindrilor, care poate cauza creșterea consumului de ulei. Chiar și după ce a funcționat timp de aproximativ 300 de ore în timpul testului OM-501 LA folosind Shell Rimula R5 LE, s-a înregistrat un nivel minim de depunere pe inelul superior și a doua suprafață de contact.

Ați folosi Shell Rimula R5 LE?
Shell Rimula R5 LE îndeplinește specificațiile și este aprobat de numeroși producători de motoare pentru utilizarea la motoarele moderne și tradiționale. Reprezintă o alegere excelentă pentru operatorii de flote de vehicule în locații cu intervale mari de temperatură ambientală: un singur ulei care să protejeze indiferent de sezon.
Shell Rimula R5 LE oferă o performanță și o protecție sporită pentru cele mai noi motoare cu grad scăzut de emisii, în special acelea dotate cu filtre de evacuare diesel pentru particule (FDP). Este potrivit pentru motoare moderne cu regim greu de lucru cu grad scăzut de emisii, în special acelea cu dispozitive de evacuare folosite în etapa de după tratament, în loc de uleiul de motor SAE 15W-40.

Cum să folosiți uleiurile R5 LE în siguranță
Este puțin probabil ca uleiurile Shell Rimula R5 LE să prezinte vreun pericol semnificativ pentru sănătate și siguranță atâta timp cât le utilizați conform modului de utilizare recomandat. Ar trebui să evitați contactul cu pielea și să folosiți mănuși impermeabile rezistente la uleiul folosit. Dacă uleiul intră în contact cu pielea dumneavoastră, spălați imediat cu săpun și apă. Pentru a arunca uleiul folosit, vă rugăm să îl duceți la un punct autorizat de colectare. Nu îl turnați pe pământ, în canale sau apă.

Gaseste uleiul Shell potrivit

Gaseste uleiul Shell potrivit motocicletei tale cu ajutorul "LubeMatch".

Magazin online ulei Shell

Intra acum in magazinul nostru online si comanda uleiul Shell pentru potrivit pentru tine.

Share This