Emisii reduse si economie de intretinere

Oricat de fierbinti, reci, alunecoase, prafuite, noroioase sau extensive ar fi operatiunile dumneavoastra, trebuie sa stiti ca uleiul va va proteja motorul in orice conditii.

Protectia Energizata a uleiurilor Shell Rimula pentru motoarele diesel de sarcina mare actioneaza neabatuta in trei zone critice:

  1. Control aciditate – aditivi de performanta clar demonstrata ajuta la protejarea impotriva coroziunii acizilor formati la arderea carburantului.
  2. Control depuneri – ajuta la pastrarea motorului curat pentru o performanta consistenta si durata lunga de viata.
  3. Control uzura – ajuta la pastrarea distantei intre suprafetele metalice mobile ale motorului pentru o durata lunga de viata a motorului.

Shell Rimula R6 LM

Shell Rimula R6 LM ajuta rezistenta la compresie pentru a pastra piesele mobile separate, reducand uzura

Shell Rimula R6 LM ajuta rezistenta la compresie pentru a pastra piesele mobile separate, reducand uzura

Shell Rimula R6 LM asigura o solutie tehnologica inovatoare ce vine in intampinarea nevoilor tehnice si operationale ale operatorilor de flote de autobuze si camioane de sarcina mare, cu motoare diesel si CNG. Asigurand o protectie versatila, Shell Rimula R6 LM poate contribui la o activitate de transport eficienta prin:

Emisii reduse: catalizatori si filtre de particule compatibile pentru a ajuta la mentinerea performantei si duratei de viata a sistemului de emisie al vehiculului.

Economie la intretinere: capacitate de golire de lunga durata si versatilitatea pentru a ajuta la administrarea costurilor de intretinere si inventar si pentru reducerea cantitatii de ulei uzat.

Putere de protectie
Shell Rimula R6 LM foloseste o abordare cu tripla actiune in livrarea protectiei:

  1. Uleiuri de baza de tehnologie sintetica pentru activarea sporita a aditivilor
  2. Tehnologia unica a aditivilor
  3. Amplificator exclusiv anti-uzura

Lucrand impreuna, acesti trei factori livreaza performanta excelenta si capacitate de golire de lunga durata fara a compromite durabilitatea.

Formula, cu un continut redus de SAPS, protejeaza si catalizatorii sistemului de evacuare si ajuta la controlarea formarii depunerilor in motoarele CNG, facandu-l alegerea ideala pentru operatorii de camioane si autobuze cu emisii reduse si mix de combustibil.

Protectia ta – experienta noastra
Tehnologii de la Shell au dezvoltat un amplificator special anti-uzura care asigura protectie extra in zonele suprasolicitate. In simularile de laborator, acest sistem poate ajuta la reducerea uzurii cu pana la 50%.

Shell Rimula R6 LM ajuta la protejarea impotriva aciditatii/coroziunii, mizeriei/depunerilor si uzurii

Shell Rimula R6 LM ajuta la protejarea impotriva aciditatii/coroziunii, mizeriei/depunerilor si uzurii

Emisii reduse
Protejarea performantei sistemelor de control al emisiei gazelor de evacuare nu este importanta doar pentru a va asigura ca vehiculele dumneavoastra sunt conforme cu cerintele legislative, dar si pentru a asigura eficientizarea functionarii. De exemplu, filtrele de particule diesel (DPF) blocate cresc de fapt consumul de carburant. Formula Shell Rimula R6 LM este creata cu niveluri scazute de cenusa si sulf pentru a ajuta la mentinerea eficientei tehnologiilor create pentru vehicule recente si viitoare.

Depasind cerintele de limitare a continutului de sulf si fosfor pentru Mercedes-Benz, MAN si alte OEM, Shell Rimula R6 LM a fost testat si s-a dovedit ca protejeaza.

Cenusa de evacuare contine funingine care poate fi arsa, dar cenusa de lubrifiant ramane si poate sa va blocheze filtrul

Cenusa de evacuare contine funingine care poate fi arsa, dar cenusa de lubrifiant ramane si poate sa va blocheze filtrul

Controlul emisiilor – beneficii
Folosirea uleiului gresit chiar reduce viata sistemelor de emisie a gazelor de evacuare, cum sunt filtrele de particule diesel, si pot avea un impact puternic asupra costurilor de intretinere si eficientei carburantului. Au dovedit-o testele noastre realizate in colaborare cu furnizorii de DPF si operatorii de transport.

Shell Rimula R6 LM poate incetini rata de blocare a dispozitivelor DPF.

Shell Rimula R6 LM poate incetini rata de blocare a dispozitivelor DPF.

Impactul practic
Testele noastre de teren au confirmat ca, in comparatie cu uleiurile conventionale, cu intervale lungi de golire, continut ridicat de cenusa (care indeplinesc ACEA E4/MB 228.5), Shell Rimula R6 LM poate incetini rata de blocare a dispozitivelor DPF. Aceasta inseamna o contrapresiune de evacuare redusa (vezi mai jos), care la randul ei inseamna reducerea lucrarilor de intretinere la sistemul DPF si/sau un impact mai mic asupra economiei de carburant.

Shell Rimula R6 LM ajuta la reducerea contrapresiunii de evacuare ceea ce inseamna reducerea lucrarilor de intretinere la sistemul DPF

Shell Rimula R6 LM ajuta la reducerea contrapresiunii de evacuare ceea ce inseamna reducerea lucrarilor de intretinere la sistemul DPF

Economie la intretinere
Shell Rimula R6 LM poate ajuta la controlul costurilor de intretinere prin:
Intervale mai lungi de golire – mai putin timp in atelierul auto.
Durabilitate imbunatatita a motorului – mai putine lucrari de intretinere neplanificate.
Inventar simplificat la uleiul de motor – practic un singur ulei pentru toate marcile, diesel si CNG.

Performanta excelenta a Shell Rimula R6 LM la testele critice pentru depunerile la nivelul pistonului, folosite de producatorii de motoare, precum Mercedes-Benz si MAN, a permis obtinerea aprobarii in baza acesteia, precum si a altor specificatii la intervalele extinse de golire.

Shell Rimula R6 LM asigura o performanta versatila a curateniei pistonului, asa cum s-a vazut in testele pe Mercedes-Benz.

Shell Rimula R6 LM asigura o performanta versatila a curateniei pistonului, asa cum s-a vazut in testele pe Mercedes-Benz.

Performanta excelenta la uzura a Shell Rimula R6 LM, alaturi de controlul depozitelor la nivelul pistonului si pe carter, ajuta livrarea unei durate lungi si fiabile de viata a motorului. De exemplu, depaseste clar cerintele pentru testul uzurii Mercedes-Benz OM 602A.

Ar trebui sa folosesti Shell Rimula R6 LM?
Shell Rimula R6 LM se preteaza la multe aplicatii de sarcina mare, in trafic de autostrada. Deoarece indeplineste cerintele multor producatori de motoare americani, europeni si japonezi, se potriveste in special unei game largi de aplicatii de carausie si transport public in vehicule moderne cu emisii reduse, mai ales in flote cu marci si vechimi ale vehiculelor diferite.

Este aprobat de Mercedes-Benz, MAN si Volvo pentru utilizarea in motoare CNG de sarcina mare, fiind ideal pentru flotele mixte de transport public cu vehicule diesel si pe gaz. 

Shell Rimula R6 LM depaseste cerintele de performanta ale specificatiilor industriale, precum API CI-4, ACEA E6 si E7, si este in special recomandat pentru vehiculele echipate cu filtre de particule diesel (DPF).

Specificatii si aprobari
Grad vascozitate SAE: 10W-40
ACEA:E7, E6,E4-99; API: CI-4, CH-4, CG-4, CF-4 Caterpillar: ECF-1-A; Cummins: CES 20077; DAF: Indeplineste ACEA E6 & E4-99; Mack: EO-M+; MAN: 3477, 3271-1; MB Aprobare: 228.51, 226.9; MTU; Categoria 3.1; Camioane Renault: RD-2; Volvo: CNG, VDS-2.

Cum sa folositi uleiurile R6 LM in siguranta

Uleiurile Shell Rimula R5 LM nu indica riscul de a prezenta vreun pericol semnificativ pentru sanatate sau siguranta atata timp cat le folositi corect, in aplicatiile recomandate. Evitati contactul cu pielea si purtati manusi impermeabile la manevrarea uleiului folosit. La contactul cu pielea, spalati imediat cu sapun si apa. Nu aruncati uleiul folosit, va rugam sa il duceti la un punct de colectare autorizat. Nu il varsati pe pamant, in canalizari sau apa.

Sus