Emisii reduse, durata extra de viata si protectie imbunatatita

Oricat de fierbinti, reci, alunecoase, prafuite, noroioase sau extensive ar fi operatiunile dumneavoastra, trebuie sa stiti ca uleiul va va proteja motorul in orice conditii.

Protectia Energizata a uleiurilor Shell Rimula pentru motoarele diesel de sarcina mare actioneaza neabatuta in trei zone critice:

  1. Control aciditate – aditivi de performanta clar demonstrata ajuta la protejarea impotriva coroziunii acizilor formati la arderea carburantului.
  2. Control depuneri – ajuta la pastrarea motorului curat pentru o performanta consistenta si durata lunga de viata.
  3. Control uzura – ajuta la pastrarea distantei intre suprafetele metalice mobile ale motorului pentru o durata lunga de viata a motorului.

Shell Rimula R4 L

Shell Rimula R4 L pentru emisii reduse protejeaza impotriva aciditatii/coroziunii, mizeriei/depunerilor si uzurii

Shell Rimula R4 L pentru emisii reduse protejeaza impotriva aciditatii/coroziunii, mizeriei/depunerilor si uzurii

Shell Rimula R4 L foloseste tehnologie de ultima generatie ca sa livreze o rezistenta la uzura, depuneri si oxidare semnificativ imbunatatita. Creat din uleiuri de baza de inalta performanta din Grupa II, este una dintre cele mai avansate tehnologii de ulei 15W-40 disponibile – si se potriveste practic tuturor vehiculelor. Aceasta inseamna ca este suficient de versatil ca sa va aduca facilitatea unui singur ulei potrivit practic oricarui motor, de orice varsta si orice tip.

Puterea de protectie
Shell Rimula R4 L asigura operatorii cu unul dintre cele mai inalte niveluri de protectie care poate fi atins de un ulei de motor cu un grad de vascozitate conventional. In plus, formula cu un continut redus de SAPS ajuta la protejarea catalizatorilor si filtrelor de particule diesel.

Shell Rimula R4 L asigura o curatenie excelenta a capacului culbutorului, chiar si dupa 750.000KM de serviciu in trafic de autostrada

Shell Rimula R4 L asigura o curatenie excelenta a capacului culbutorului, chiar si dupa 750.000KM de serviciu in trafic de autostrada

Emisii reduse si costuri reduse
Protejarea performantei sistemelor de control al emisiei gazelor de evacuare nu este importanta doar pentru a va asigura ca vehiculele dumneavoastra sunt conforme cu cerintele legislative, dar si pentru eficientizarea functionarii. De exemplu, filtrele de particule diesel (DPF) blocate cresc de fapt consumul de carburant. Formula Shell Rimula R4 L este creata cu niveluri scazute de cenusa si sulf ca sa ajute la mentinerea eficientei tehnologiilor pentru vehicule recente si viitoare.

Shell Rimula R4 L asigura vizibil o uzura scazuta a suruburilor de prindere a injectorului in comparatie cu uleiurile rivale

Shell Rimula R4 L asigura vizibil o uzura scazuta a suruburilor de prindere a injectorului in comparatie cu uleiurile rivale

Durata extra de viata
Formula Shell Rimula R4 L este creata sa dea o rezistenta exceptionala la degradarea sub actiunea caldurii si a stresului mecanic ca sa ajute la asigurarea unei protectii continue, chiar si in cele mai severe conditii.

Actiunea antioxidantilor puternici inclusi in Shell Rimula R4 L este si mai mult sporita prin folosirea de uleiuri de baza de inalta performanta din Grupa II pentru o rezistenta sporita la degradarea sub actiunea caldurii, in comparatie cu uleiuri din generatia anterioara (ex. API CI-4/ACEA E7).

Shell Rimula R4 L antioxidantii sunt sporiti prin folosirea de uleiuri de baza de inalta performanta din Grupa II

Shell Rimula R4 L antioxidantii sunt sporiti prin folosirea de uleiuri de baza de inalta performanta din Grupa II

Ca si celelalte uleiuri de motor de sarcina grea din nivelurile Shell de top, Shell Rimula R4 L foloseste modificatori de vascozitate foarte stabili. Aceste molecule special create rezista sa nu fie rupte in zonele de inalta presiune ale motorului, precum supapa si comanda asupra supapei. Aceasta inseamna ca uleiul isi pastreaza vascozitatea mai bine decat alte uleiuri de pe piata, asigurand o lubrifiere si o protectie mai consistente si fiabile.

Shell Rimula R4 L asigura mai putine SAPS pentru un impact redus asupra sistemului de evacuare a gazelor

Shell Rimula R4 L asigura mai putine SAPS pentru un impact redus asupra sistemului de evacuare a gazelor

Protectie imbunatatita
Shell Rimula R4 L asigura niveluri considerabil mai mari de control al uzurii si depunerilor fata de uleiurile din generatia anterioara.

La testul de motor pe Cummins ISM*, Shell Rimula R4 L nu doar ca trece testul si indeplineste cerintele, dar arata vizibil o uzura redusa fata de alte uleiuri care indeplinesc cerintele testului.

iShell Rimula R4 L asigura o stabilitate excelenta la forfecare in comparatie cu uleiurile rivale

Shell Rimula R4 L asigura o stabilitate excelenta la forfecare in comparatie cu uleiurile rivale

Shell Rimula R4 L asigura niveluri semnificativ mai inalte de protectie la uzura decat uleiurile din generatia anterioara, depasind cerintele pentru pragul critic de uzura in multe zone, cum a fost in cazul testului pe Cummins ISM*, cu o uzura vizibil mai mica decat celelalte uleiuri care au trecut acelasi test.

*Test inclus in API CJ-4, ACEA E9 (propus) si specificatiile Volvo si Mercedes-Benz pentru nivelurile scazute de continut de SAPS

Aproape ca nu are depuneri
Shell Rimula R4 L si agentii sai de dispersie foarte activi, cu o productie mai mica de cenusa, livreaza o curatenie si un control al depunerilor exceptionale. Acest fapt a fost demonstrat in teste de trafic de autostrada, in peste 25 de milioane de kilometri. De exemplu, in motoarele Mercedes-Benz nu era practic nicio urma de murdarie pe capacul culbutorului sau in baia de ulei – permitand o functionare mai eficienta a motorului si costuri reduse de intretinere.

Ar trebui sa folosesti Shell Rimula R4 L?
• Potrivit practic pentru orice camion, autobuz sau autocar in aplicatii de serviciu in trafic de autostrada, incluzand aplicatiile US 2007, Euro 2,3,4 si 5. Multumita gamei exceptional de largi de aprobari din partea producatorilor de motoare, Rimula R4 L poate furniza solutia unui singur ulei ca lubrifiant pentru flote cu marci diferite de vehicule, asigurand beneficii logistice si de inventar

• O solutie excelenta pentru lubrifierea vehiculelor comerciale medii si usoare cu motoare diesel, mai ales pentru cele echipate cu filtre de particule.

• Indeplineste cerintele producatorilor de top de echipamente/motoare agricole si de constructii, precum Caterpillar, Cummins, Deutz si MTU.

Specificatii si aprobari
Grad vascozitate SAE: 15W-40
API: CJ-4, CI-4+, CI-4, CH-4, CG -4, CF-4, ACEA: E7, E9; Caterpillar: ECF-2, ECF-3; Cummins: CES 20077, 81; DDC: 93K218; Deutz: DQC-III; MACK: EO-O PP; MAN: 3275; MB Aprobare: 228.3, 228.31; MTU: Categorie 2; Volvo: VDS-4, VDS-3.