Tehnologie activa unica pentru motoare moderne de mare putere

Oricat de fierbinti, reci, alunecoase, prafuite, noroioase sau extensive ar fi operatiunile dumneavoastra, trebuie sa stiti ca uleiul va va proteja motorul in orice conditii.

Protectia Energizata a uleiurilor Shell Rimula pentru motoarele diesel de sarcina mare actioneaza neabatuta in trei zone critice:
1. Control aciditate – aditivi de performanta clar demonstrata ajuta la protejarea impotriva coroziunii acizilor formati la arderea carburantului.
2. Control depuneri – ajuta la pastrarea motorului curat pentru o performanta consistenta si durata lunga de viata.
3. Control uzura – ajuta la pastrarea distantei intre suprafetele metalice mobile ale motorului pentru o durata lunga de viata a motorului.

Shell Rimula R4

Shell Rimula R4 cu tehnologie activa protejeaza impotriva aciditatii/coroziunii, mizeriei/depunerilor si uzurii

Shell Rimula R4 cu tehnologie activa protejeaza impotriva aciditatii/coroziunii, mizeriei/depunerilor si uzurii

Tehnologia Shell Rimula R4 este creata pentru protectia motoarelor moderne cu turbo, racire intermediara si sisteme de recirculare a gazelor de evacuare. De la presiunea inalta de contact in comanda asupra supapelor pana la temperaturile extreme ale pistoanelor si inelelor, Shell Rimula R4 se adapteaza tuturor conditiilor din motorul dumneavoastra si va ajuta sa minimalizati lucrarile de intretinere si costurile de functionare prin oferirea solutiei unui singur ulei versatil pentru flotele moderne.

Putere de protectie
Un compus aditiv cu dubla functie si foarte stabil asigura o protectie extra impotriva ingrosarii uleiului in cadrul nivelelor inalte de funingine si contaminare din motoarele moderne cu emisii reduse. Aceasta asigura ca uleiul continua sa curga si sa protejeze chiar si in operatiunile de sarcina mare ale motoarelor cu turbo din US 2004, Euro 3 si Euro 4.

Shell Rimula R4 contine molecule cu dubla functie care ajuta la captarea funinginii

Shell Rimula R4 contine molecule cu dubla functie care ajuta la captarea funinginii

Tehnologie activa pentru o protectie mai buna
Shell Rimula R4 contine molecule cu dubla functie care lucreaza cu aditivii conventionali pentru sporirea performantei. Realizeaza aceasta ajutand la captarea funinginii din motoarele moderne de mare putere, pentru controlul uzurii si depunerilor.

Tehnologia Shell Rimula R4, pe durata testului de motor pe ASTM Caterpillar 1R, arata imbunatatiri vizibile prin comparatie cu uleiurile CH-4 tipice

Tehnologia Shell Rimula R4, pe durata testului de motor pe ASTM Caterpillar 1R, arata imbunatatiri vizibile prin comparatie cu uleiurile CH-4 tipice

Tehnologie activa unica
Beneficiile de performanta ale combinatiei unice de agenti de dispersie si detergenti, amplificate prin folosirea de compusi aditivi cu dubla functie, se observa in curatenia sporita a motorului si controlul vascozitatii prin comparatie cu uleiurile din generatia anterioara (API CH-4/ACEA E5).

Curatenie sporita: In testul de motor pe ASTM Caterpillar 1R, tehnologia Shell Rimula R4 arata imbunatatiri vizibile, clare, prin comparatie cu uleiurile din generatia anterioara.

iShell Rimula R4 depaseste cerintele minime pentru specificatiile ACEA si API cu pana la 75%

Shell Rimula R4 depaseste cerintele minime pentru specificatiile ACEA si API cu pana la 75%

O curgere mai buna: sistemul avansat al agentilor de dispersie ajuta la pastrarea curgerii corecte a uleiului, rezistand la ingrosarea cauzata de acumularea de funingine. La testul Mack T8E, Shell Rimula R4 depaseste clar cerintele minime pentru specificatiile ACEA si API cu pana la 75% si demonstreaza imbunatatiri prin comparatie cu tehnologia tipica API CH-4.

Shell Rimula R4 depaseste limitele API CI-4 si ACEA E7 pentru uzura motorului la inelul pistonului si crucea cardanica.

Shell Rimula R4 depaseste limitele API CI-4 si ACEA E7 pentru uzura motorului la inelul pistonului si crucea cardanica.

Uzura motorului: La testele de motor pe Mack T10 si Cummins M-11 EGR, Shell Rimula R4 depaseste limitele API CI-4 si ACEA E7 de uzura la nivelul inelului pistonului si crucii cardanice. In special, depaseste cerintele API CI-4 la nivelul crucii cardanice cu pana la 50%.

Shell Rimula R4 rezista cu pana la 30% mai mult decat uleiurile rivale in testele de laborator pentru oxidare.

Shell Rimula R4 rezista cu pana la 30% mai mult decat uleiurile rivale in testele de laborator pentru oxidare.

Vizibil un nivel scazut al uzurii: In testele de uzura pe Cummins M-11 EGR, diferenta dintre Shell Rimula R4 si un ulei care a trecut API CI-4 este vizibila la zgarieturile de uzura de la nivelul crucii cardanice.

Utilizarea la puteri inalte
Rezistand cu peste 30% mai mult decat uleiurile rivale in testele de laborator pentru oxidare, Shell Rimula R4 a demonstrat ca rezista la deteriorare chiar si la temperaturi inalte. In combinatie cu performanta demonstrata, livrand o reducere a uzurii fierului cu pana la 30% in conditiile de serviciu reale ale autotrenurilor australiene, Shell Rimula asigura Protectia Energizata de care are nevoie motorul dumneavoastra.

Ar trebui sa folosesti Shell Rimula R4?

  • Cu gama sa larga de aprobari si specificatii din partea multora dintre producatorii de motoare de top mondiali, Shell Rimula R4 este o alegere excelenta pentru operatorii de logistica, carausie generala si transport public in conditii de trafic de autostrada.
  • Potrivit pentru o gama larga de aplicatii pe motoare de sarcina grea. Potrivit pentru Euro 2, 3 si unele tehnologii de motoare Euro 4.
  • Cu protectia sa excelenta impotriva uzurii si depunerilor, Shell Rimula R4 este ideal pentru o gama larga de aplicatii pentru motoare diesel de sarcina mare, de mare putere, unde se cere rezistenta la caldura crescuta si presiune.

Pentru vehiculele echipate cu cele mai noi tehnologii de control al emisiilor gazelor de evacuare, cum sunt filtrele de particule diesel, recomandam folosirea produselor noastre pentru emisii reduse, si anume Shell Rimula R4 L, R6 LM or LME.

Specificatii si aprobari

Grad vascozitate SAE: 15W-40
API CI-4, CG-4, CF-4, CF; ACEA E7, E5; Global DHD-1, Cummins CES 20071, 72, 76, 77, 78; Cat ECF-1-A; DDC 93K215; Mack EO-M, EO-M+; MAN 3275; MB Aprobarea 228.3; Camioane Renault RLD-2; Volvo VDS-3

Top