Ajuta la livrarea unei capacitati extinse de golire si protectie sporita la uzura

Oricat de fierbinti, reci, alunecoase, prafuite, noroioase sau extensive ar fi operatiunile dumneavoastra, trebuie sa stiti ca uleiul va va proteja motorul in orice conditii.

Protectia Energizata a uleiurilor Shell Rimula pentru motoarele diesel de sarcina mare actioneaza neabatuta in trei zone critice:

  1. Control aciditate – aditivi de performanta clar demonstrata ajuta la protejarea impotriva coroziunii acizilor formati la arderea carburantului.
  2. Control depuneri – ajuta la pastrarea motorului curat pentru o performanta consistenta si durata lunga de viata.
  3. Control uzura – ajuta la pastrarea distantei intre suprafetele metalice mobile ale motorului pentru o durata lunga de viata a motorului.

Shell Rimula R5 E

Uleiul Shell Rimula R5 E 10W-40 pentru economisirea de energie protejeaza impotriva coroziunii acide, mizeriei/depunerilor, uzurii

Uleiul Shell Rimula R5 E 10W-40 pentru economisirea de energie protejeaza impotriva coroziunii acide, mizeriei/depunerilor, uzurii

Shell Rimula R5 E foloseste uleiuri de baza selectionate, de tehnologie sintetica si aditivi pentru a livra performanta economiei de combustibil si a proteja in conditiile gamei complete de presiuni si temperaturi prezente in motoarele moderne. Este alegerea ideala pentru operatorii de vehicule de sarcina mare si flote de autobuze.

Putere de protectie
Combinatia de uleiuri de baza de tehnologie sintetica si sistemul avansat de aditivi livreaza o protectie excelenta, chiar si la temperaturi scazute, cand proprietatile sporite de curgere la rece ajuta la protectia motorului dumneavoastra.

Simularile in testele de laborator arata ca Shell Rimula R5 E 10W-40 poate livra o economie de carburant cu pana la 1.7%

Simularile in testele de laborator arata ca Shell Rimula R5 E 10W-40 poate livra o economie de carburant cu pana la 1.7%

Economia de energie
Curgerea superioara si proprietatile de frecare, comparativ cu un ulei conventional SAE15W-40, inseamna ca Shell Rimula R5 E 10W-40 poate ajuta la imbunatatirea economiei de carburant. Simularile in testele de laborator au aratat ca uleiurile 10W-40, precum Shell Rimula R5 E, pot livra o imbunatatire a economiei de carburant cu pana la 1.7%

Shell Rimula R5 E CI-4 dureaza in medie cu peste 30% mai mult decat uleiurile rivale similare

Shell Rimula R5 E CI-4 dureaza in medie cu peste 30% mai mult decat uleiurile rivale similare

Protectie pentru durata lunga de viata
Uleiurile pe baza sintetica ajuta la amplificarea puterii de protectie a uleiurilor in doua moduri:

  1. Control sporit al oxidarii: Shell Rimula R5 E arata o durata de viata cu pana la 30% mai lunga in testele standard industriale comparativ cu uleiurile conventionale din generatia anterioara.
  2. Protectie continua anti-uzura: uleiurile de tehnologie sintetica precum Shell Rimula R5 E au proprietati sporite de curgere, spre deosebire de uleiurile standard SAE 15W-40. Inseamna ca ele pot atinge rulmentii critici pana la cu 25% mai repede in conditii de temperaturi usor sub zero grade si confera protectie extra la temperaturi la care uleiurile conventionale nu reusesc sa pompeze.

Ar trebui sa folosesti Shell Rimula R5 E?

Shell Rimula R5 E este aprobat de o gama larga de producatori de motoare pentru utilizarea la toate motoarele in afara celor recente. Este o alegere excelenta pentru operatorii de flote auto in locatii cu game largi de temperaturi ambientale: un singur ulei care sa protejeze indiferent de anotimp. Ajuta direct la controlul costurilor de functionare prin asigurarea potentialului pentru economie imbunatatita de carburant.

 Shell Rimula R5 E este potrivit pentru motoarele S 2002, Euro 2, 3 si anumite motoare Euro 4. Pentru performanta si protectie sporite ale motoarelor recente cu emisii reduse, mai ales cele echipate cu filtre de particule diesel (DPF), recomandam folosirea produselor noastre avansate pentru emisiile reduse: Shell Rimula R6 LM sau LME.

Specificatii si aprobari
Grad vascozitate SAE: 10W-40
API: CI-4, CH-4, CG-4, CF-4; ACEA: E7, E5, E3; Global: DHD-1; Cummins: CES 20078, 77, 76, 72, 71; Mack: EO-M, EO-M+; MAN: 3275; MB Aprobare: 228.3; Camioane Renault: RLD-2; Volvo: VDS-3.