Menu
<link href="https://fonts.googleapis.com/css?family=Amatic+SC" rel="stylesheet"><!-- [et_pb_line_break_holder] --><link rel="stylesheet" id="mc-style-css" href="https://uleiuri-lubrifianti.com.ro/wp-content/themes/Extra-child-01/style-mc.css" type="text/css" media="all">

Proiectele sociale si Shell Foundation

Pe langa proiectele de ordin tehnic in 2018 Shell Lubricants, prin reprezentantul sau oficial in Romania, a ales sa se implice intr-unul dintre cele mai importante proiecte sociale, printr-un parteneriat punctual cu Fundatia MagiCAMP. De peste 100 de ani, Shell isi promoveaza valorile de brand prin calitatea produselor si a serviciilor oferite in intreaga lume. Shell Foundation deruleaza patru tipuri de programe, astfel incat sa acopere cele mai importante probleme de dezvoltare, la nivel mondial: acces la energie, mobilitatea in mediul urban, crearea de joburi, militand totodata si pentru drepturile femeilor. Sume importante de bani sunt investite anual in cercetare si dezvoltare de produse si servicii se specialitate, care au ca argument principal preocuparea pentru mediul inconjurator si pentru binele comunitatii. Dezvoltarea durabila se regaseste dintodeauna pe lista de prioritati Shell si continua se creasca constant, la nivel de implicare.

Doneaza magie pentru copii

Opt din zece copii diagnosticați cu cancer reușesc să se vindece. Acum 20 de ani lucrurile erau diferite: medicina reușea să salveze numai doi din zece. Statisticile vorbesc despre progresul în medicină, dar nu spun nimic despre urmele pe care cancerul le lasă pe trupul și în sufletul copiiilor, nici despre rolul pe care familia și prietenii îl joacă în lupta lor cu boala și în refacerea de după.

MagiCAMP încearcă să le dea înapoi din ceea ce le-a fost luat. Adică multă joacă. Joacă la greu. Joacă luată în modul cel mai serios, pusă la cale împreună cu medici oncologi, pediatri, psihologi specializați, entertaineri de top. Joacă într-un loc de vis, încărcat de toata magia taberelor trecute și pregatit pentru taberele și mai grozave ce vor urma. Joacă discret supravegheată de medici și personal de specialitate.
Cățărări pe panou vertical, zbor cu tiroliana, tras cu arcul, echitație, pictură, sport, teatru, cântat la tobe și multe alte activități surpriză, toate gândite astfel încât fiecare copil să poată participa, indiferent de provocările de mobilitate sau de alt tip cu care se confruntă. Toate acestea ajută la creșterea încrederii în propriile forțe, a stimei de sine, a independenței și a interesului copiilor față de construirea de prietenii noi și participarea la diferite activități sociale.

MagiCAMP este finanțat exclusiv din donații private.

Parteneriatul Shell & Ferrari

Shell a început să lucreze mai întâi cu Enzo Ferrari in anul 1929, cand a concurat pentru Scuderia Alfa Romeo, prin furnizarea de combustibil și ulei echipei sale. Din această postura, Shell a fost alegerea evidentă pentru furnizarea de combustibil și lubrifianti pentru primele mașini de teren Ferrari atunci când au inceput producția în 1947. Dupa aproape 70 de ani, Shell este în continuare o parte integrantă din tesatura de la Maranello. Nu numai că furnizează cai putere prin furnizarea de combustibil și lubrifianți, dar oamenii de stiinta Shell lucreaza cu omologii lor italieni pentru a dezvolta produse pentru pista de curse dar și pentru sosea.

FERRARI MM 166

Conceput pentru competitii pe distante lungi, modelul MM 66 si-a luat numele de la una dintre cele mai faimoase curse din lume, Millie Miglia, in cadrul carora masinile de la Maranello trebuia sa castige iar si iar. Caroseria a fost realizata de producatorul italian Touring, folosind metoda “Superlight”. Modelul MM 166 era extrem de usor dar si extrem de dinamic, mentinand in acelasi timp o rigiditate semnificativa in ceea ce priveste structura. Motorul acestui model a fost de asemenea modificat pentru a putea fi folosit si cu un combustibil “normal”, cel care sa gasea in comert.

FERRARI 250 GTO

Aceasta a fost masina care a rezumat el mai bine folozofia Ferrari: cele mai inalte niveluri de performanta si stil. Creata de o echipa condusa de Giotto Bizzarrini, isi datoreaza liniile cercetarilor realizate intr-un tunel de vant. Popularitatea si-a castigat-o nu numai in urma nenumaratelor curse castigate, dar si datorita caracteristicilor atipice cumulate: aspect uimitor, un sasiu extrem de competitiv si motor V12 de “rasa pura.” Modelul 250 GTO a fost punctul culminant al dezvoltarii seriei 250 GT pentru curse, ramanand insa in acelasi timp o masina rutiera. Si-a facut debutul la o conferinta de presa anuala Ferrari, in Ianuarie 1962 si a fost singurul model cu motor frontal pe display, in timp ce masinile cu un singur loc si omologii sai de curse sportive, aveau cu toate o configuratie mediana a motorului.

FERRARI 365 GTB4 “DAYTONA”

Modelul 365 GTB4, cunoscut si sub numele de “Daytona”, ca recunoastere a victoriei lui P4, s-a bucurat de un succes rasunator, atat in plan comercial, cat si in competitiile sportive. De fapt, nu mai putin de 18 versiuni berlinetta au fost concepute pentru curse si utilizate de echipele Chinetti-NART, Pozzi, Filipinetti, Swaters si Hoare. In unele cazuri au fost utilizate caroserii din aluminiu, in altele s-a apelat la otel, insa cele mai usoare au fost realizate de cei de la Carrozzeria Scaglietti. Motoarele au fost, de asemenea, imbunatatite si suspensia adaptată pentru utilizarea in curse.

FERRARI 288 GTO

Anuntat de Enzo Ferrari in Septembrie 1983 si prezentat la Salonul Auto de la Geneva in Martie 1984, GTO (cunoscut neoficial si ca modelul cu prefixul 288) a reusit sa declanseze un mare val de entuziasm. Numele legendar, stilul uimitor cu amprenta Pininfarina, motorul cu o putere aparent inepuizabila (2,8 litri și 8 cilindri) si utilizarea pe scara larga a materialelor compozite, au făcut ca GTO sa fie cel mai aproape de o masina de curse. GTO a fost adevaratul punct de plecare pentru “Sindromul Supercar”, aratand ca exista o piata pentru productia cu volum redus, pentru masini sport cu performante extreme, la aproape orice cost! Inainte chiar ca oamenii sa isi fi primit modelul GTO comandat, contractele erau vandute, uneori de mai multe ori, iar la fiecare schimbare de proprietar, vanzatorul din acel moment incasa un profit generos.

FERRARI F50

Creat special pentru a sarbatori cea de-a 50-a aniversare a lui Ferrari, modelul F50 a fost cel mai apropiat de o masina de Formula 1, pe care compania l-a construit vreodata. Avand in vedere abordarea fara compromisuri, purista, la performante ridicate, F50 a fost lipsit de servodirectie, franare asistata de putere si ABS, dar a folosit extensiv materiale compozite sofisticate, tehnologie de constructie si aerodinamica inspirate din F1. Modelul F50 a fost “masina extrema” Ferrari din anii ’90, preluand stafeta de la F40. Asemenea modelului F40, si F50 a fost un model care celebra un eveniment, si anume implinirea a 50 de ani de productie de masini Ferrari (desi in realitate era un pic cam devreme). La dezvelirea noului model de la Salonul din Geneva din 1995, presedintele Ferrari, Luca Di Montezemelo, a declarat ca doar 349 de exemplare vor fi produse, cu unul mai putin decat credeau ei ca vor puteau vinde.

FERRARI F430 SCUDERIA

Michael Schumacher si-a petrecut mult timp testand modelul 430 Scuderia pe toata perioada dezvoltarii acestuia, aplicand cu grija metodele care l-au consacrat pe pista auto atatia ani. Toate ingredientele necesare erau acolo: o masina usoara si puternica, confortabila si ergonomica, cu un raport incredibil greutate/putere; aerodinamica cu efect de sol, care face masina mult mai eficienta la viteze mari; putere de franare rapida, garantata de saibe si discuri carbo-ceramice si, in special, “manettino” montat pe volan, care permite soferului sa ajusteze setarile masinii in conformitate cu cerintele acestuia. In timpul carierei de pilot de Formula 1, implicarea celui ce a devenit Campion Mondial de nu mai putin de 7 ori, in ceea ce priveste sistemul “manettino” si comenzile montate pe volan si stransa colaborare cu inginerii si electricienii, au fost cateva dintre motivele sucesului sau extraordinar pe pista de curse. Sugestiile lui Schumacher au avut, de asemenea, o mare influenta in ceea ce priveste dezvoltarea volanului Ferrari pentru Formula 1 in ultimii ani.

FERRARI 488 SPIDER

Ferrari 488 Spider este ultimul capitol al istoriei Maranello (istorie ce continua) a masinilor sport de top V8, care a inceput cu “Targa” – versiunea superioară a modelului 308 GTB – nemuritorul model 308 GTS – si care a dus in cele din urmă la arhitectura “full spider” convertibila. Rezultatul este cel mai puternic si inovator Ferrari Spider construit vreodata, o masina care imbina perfect extraordinara dexteritate a variantei coupé 488 GTB V8, cu bucuria de a strabate chiar si cele mai dificile drumuri inconjurat de aromele si culorile naturii si acompaniat de inegalabilul Ferrari.

Menu
Share This